مصاحبه آرشیو خبر ها
21 یوونتوس به اندازه ی 10 ارزش دارد ، امیدوارم پوگبا سالها با ما بماند

21 یوونتوس به اندازه ی 10 ارزش دارد ، امیدوارم پوگبا سالها با ما بماند

ستاره ی آرژانتینی یوونتوس، در گفت و گو با کوریره دلااسپورت از خیلی چیزها سخن گفت، شماره ی 21های افسانه ای تاریخ یوونتوس، رویارویی با تیم سابق، اینکه هنوز بچه است و آرزوی قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان:

 

بله من دیروز به تمرینات تیمی اضافه شدم و کامل تمرین کردم. من 100٪ آماده بودم و مشکلی نداشتم. موافقم که از دست دادن اسکودتو با این اختلافی که ایجاد شده باورنکردنی به نظر می رسد، همه ما را از حالا قهرمان می دانند، اما بازگشت ما و اراده ای که در هر جلسه ی تمرینی نشان دادیم، می گوید که اسکودتو باید مال ما باشد.

 

علی رغم موفقیت در سری آ‌، لیگ قهرمانان هدفی است که برای بانوی پیر گریزان می نماید:

 

وقتی دیدم بارسلونا از لیگ قهرمانان حذف شد، سرگیجه گرفتم! با کمی خوش شانسی این تورنومنت می توانست از آن یوونتوس باشد. حالا امیدوارم بایرن مونیخ قهرمان شود، در این صورت حداقل ما به قهرمان باخته ایم.

 

لئو مسی؟

 

او اسطوره ی من است. او کارهایی می کند که هیچ کس قادر به انجامش نیست، از آنجایی که رونالدینیو دیگر بازی نمی کند، او ستاره ای است که دوست دارم به یوونتوس بیاورم.

 

او با 18 گل در تمام رقابت ها ستایش آلگری را برانگیخته، مکس در وصف او گفته بود که او چشمان یک قاتل را دارد:

 

اما وقتی در آینه نگاه می کنم، هنوز یک بچه را می بینم. فقط وقتی به زمین پا می گذارم خودم را تغییر می دهم، در تمرینات هم همیشه تمرکز دارم، تلاش می کنم بهتر شوم، پیشرفت کنم و یاد بگیرم. من همیشه مجبور بودم با فشار کنار بیایم. هرگز با مبالغ اندک فروخته نشده ام. خوشحالم که مردم دیگر در مورد این واقعیت که من 40 میلیون یورو خرج برداشتم صحبت نمی کند، این پول نیست که فوتبال بازی می کند.

 

دیبالا قبلا هم گفته بود که زوجش در خط حمله ، ماریو مانژوکیچ با فیزیک قدرتمندش کمک زیادی به او برای بازی کردن در یوونتوس به عنوان مهاجم سایه کرده است 

 

البته مطمئنا می توانم خیلی بیشتر از اینها ارائه دهم. در سن 22 سالگی هنوز تجربه ی بازیکنی مثل توز را ندارم، با بازی کردن در اینجا، در اروپا و در تیم ملی، امیدوارم که این فاصله را کاهش دهم. در اولین لحظات حضورم در یوونتوس هیچ گونه تردیدی نداشتم. در پالرمو هم احساست مشابهی داشتم، اما می دانستم که تصمیم درستی گرفته ام. کارهای زیادی برای بهبود وضعیتم مورد نیاز بود، هم از لحاظ فیزیکی و هم ذهنی. گذار از مبارزه برای بقا و رسیدن به تیمی چون یوونتوس آسان نبود. اینجا شما حتی نمی توانید به تساوی فکر کنید، خوشبختانه من به سرعت یاد گرفتم.

 

این بازیکن آرژانتینی در یووه نقشی متفاوت با پالرمو دارد، او آنجا مهاجم نوک بود:

 

من در پالرمو مهاجم اول بودم، البته کمی متفاوت و عجیب. اینجا آزادی عمل بیشتری دارم و در همه ی پست ها خوشحالم که موضوع بی اهمیتی نیست چرا که من چند هم تیمی بسیار فیزیکی دارم که برای من فضاسازی می کنند. برای رسیدن به رکورد توز در فصل اول حضورش در یوونتوس باید 3 گل دیگر بزنم. اگر از او جلو بزنم بسیار خوشحال خواهم شد، این موضوع برای تیم و برای خود من بسیار خوب خواهد بود، چرا که همه ی آنها مهم خواهند بود.

 

دیبالا با مبلغ ۱۳ میلیون یورو به پالرمو آمد که برای باشگاهی چون پالرمو مبلغی نجومی محسوب می شود

 

پائولو در مورد هم وطنش ایگواین و احتمال افت تیم ناپولی در نبود او هم سخن گفت:

 

من (جانشین او) گابیادینی را دوست دارم، و او بلافاصله توانست خوب کار کند، اما ایگواین بازیکن بسیار مهمی است. در مقایسه با من، او رهبر بهتری است. من اولین سال حضورم در یوونتوس را می گذرانم و اینجا تیم است که بازی را میبرد.

 

دیبالا در مورد هم تیمی هایش هم حرف زد:

 

بوفون در تمرینات باورنکردنی است، نمی دانم آیا دروازبان بهتری از او در جهان هست یا نه. او همچنین به بازیکنان جوانتر هم خیلی کمک می کند. این روند 22 بازی بدون باخت به لطف بازیکنان سن بالاتر تیم به دست آمد.

 

گفته می شود اگر پوگبا در تابستان فروخته شود، پیراهن شماره ی 10 به دیبالا می رسد:

 

امیدوارم که پل سالها با ما بماند. در هر صورت شماره ی #21 به زیدان و پیرلو تعلق داشته و به اندازه ی #10 می ارزد. من با پذیرش این مسئولیت هیچ مشکلی ندارم، اما اگر بازیکن بهتری به ما بپیوندد، پس او می تواند آن را داشته باشد.

 

لحن صحبت دیبالا که آرزو کرده بود پوگبا تا سالها در یوونتوس بماند ، حس تعلق خاصی را منتقل می کند ، تنها کسی که با این جمله در مورد هشت پا سخن گفته بود ، شاهزاده کوچک تورین ، مارکیزیو بود.

 

تابستان هم المپیک و هم کوپا امریکا را در پیش داریم:

 

من دوست دارم در همه ی آنها شرکت کنم، هم کوپا آمریکا و المپیک. اما بدنم نیاز به استراحت دارد و نمی خواهم در ماه دسامبر خسته شده باشم.. آرژانتین و یوونتوس با هم صحبت خواهند کود و امیدوارم حداقل در یکی از آن تورنومنت شرکت کنم. بهترین گلم؟ شوت کات دارم به ساسولو. آن شوت مثل ضربه ی بیلیارد بود، اما مهم ترین گلم هنوز همان گل اولم است، در شانگهای، چون به من اعتماد به نفس زیادی داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: